neděle 18. března 2012

Video: 3 rychloúčesy pro oživení culíku, drdolu a copu

Ahoj všem,

po dlouhé době jsem se konečně dostala k natočení nového videa (úplně dole) a tentokrát je na téma účesy.

Účes je možná trošku honosné slovo, pro tyhle jednoduché tipy, ale doufám, že se vám budou líbit.


První je napůl zapletený culík.



1. Vemte dva tlusté prameny
2. Oddělte z nich centimetrový pramen uprostřed
3. Tímto úzkým pramenem obmotejte dva tlusté prameny jakoby do "osmiček"
4. Zapinetkujte a je to hotovo :-)

Druhý je pocuchaný cop bez gumičky




1. Jeden ze tří pramenů, z kterých budeme zaplétat cop zapleťte do copánku
2. Copánek trošku "potahejte" ať je širší než normálně
3. Zapleťte do copu, ale nepročesávejte po připletení pramenů prsty, chcete, aby se vám na konci vytvořil takový zacuchaný uzel
4. Vznikou smyčkou provlíkněte cop a je to hotovo:-)

Třetí je populární pocuchaný drdol s čelenkou




1. Vyčesejte vysoký culík a uhlaďte "miminka"
2. Pokud chcete přidat čelenku, nasaďte ji teď, abyste si pak drdol neponičily
3. Culík natupírujte a stočte ho kolem dokola v jednom směru.
4. Připinetkujte kde je potřeba a je to hotové.

Snažila jsem se popřesouvat po bytě tak, aby bylo světlo co nejlepší, tak dejte vědět, jestli se vám tohle zdá ok, nebo jsem zase oranžová/žlutá/bíla apod:-)

48 komentářů:

  1. Strašně ti sekne ta modrá!!!
    A poslední je nejlepší...Těším se až mi na to dorostou vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása a ty účesy to jen potvrzují. Super :)

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí drdol! připadá mi lepší ten, kde se to připíná postupně, ale zas je to větší piplačka. Tohle je fakt taková super rychlovka.
    Jinak teda světlo je super, hlavně u toho prvního účesu :).

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujiii! A svetlo mi prave vyjimecne taky prijde fajn, tak jsem se chtela ujistit, ze nemam vidiny :D

      Vymazat
  4. Myslím, že nejsi ani žlutá, ani bílá a dokonce ani oranžová. Strašně ti to sluší a účesy jsou super. Bohužel na vyzkoušení si musím počkat než mi dorostou vlasy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt ze je potreba vlasy aspon po ramena:-(

      Vymazat
  5. Já těch "mimine" mám po celé hlavě milion, díky biosilu a bioharu mi strašně vlasy podrůstají. Což je na jednu stranu fajn, ale zrovna kvůli těmto účesům je to na nic, protože uhladit takovou spoustu vlasů jen tak nejde :( Supr video :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já osobně ti šíleně závidím tu délku vlasů...naprostá paráda. Jak dlouho ti ty vlasy rostly? Třepí se ti konečky? U mě to vždycky ty konečky zabijou a musí to jít dolů:-(

    Eva

    www.womensaffairsonly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, vlasy si nechavam rust pomerne dlouho, mela jsem je dlouho tak nejak po ramena, a sem mi to trvalo tak rok a pul. Chodim ale jednou za tri mesice na zdravotni zastrihnuti, prijde mi, ze se mi to osvedcilo a vlasy pak rychleji dorustaji, Jinak psala jsem clanek na peci o vlasy a od te doby co ty vyrobky pouzivam, se mi konecky vubec netrepi:-)

      Vymazat
  7. Dobry tipy, diky! A kde je to rackovani, kterym si vyhrozovala v anglickem videu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nerackuju uplne silene, ale kdyz se na to zameris, tak si toho vsimnes:-)

      Vymazat
    2. Tak to jsem hlucha :) a k tomu anglickemu videu, skvela anglictina, bez lichotek.

      Vymazat
  8. Ten první účes se mi líbí, musím ho co nejdřív zkusit:)
    A ten poslední ráda nosím, ale většinou mám "baletní" drdůlek:)

    OdpovědětVymazat
  9. oooh ty jsi tak úžasná, strašně krásná a strašně sympatická! moc skvělý účesy!

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem otravná, vím, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná ...

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!!: http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Učesy jsou moc fajn :) škoda,že nemam tak o 20cm delší vlasy :D ješte jsem se chtěla zeptat,že jsi v jednom videu zmiňoala že jsi maniak přes pečující kosmetiku nechtěla by jsi udělat video na "My skincare routine"? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jj urcite udelam, akorat ja pouzivam hodne veci co kupuju v zahranici, tak nevim jak moc vypovedni hodnotu to bude mit, protoze vetsina veci krome ebay u nas neni k sehnani :-/

      Vymazat
    2. OT - vypovídací hodnotu, nejedná se o výpověd (výpovědní)

      Vymazat
  12. Krásné účesy, škoda, že jsem na to levá... Prosímtě odkud máš tu trojčelenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, a kdy si ji kupovala? Je úžasná, ale nechce se mi tam pro ni letět zbytečně :)

      Vymazat
    2. TO uz je dlooouho, ale myslim ze je to jedna z tech veci co maji permanentne :-)

      Vymazat
  13. Super video a krásné učesy :) Moc se mi líbí na tom posledním tvá čelenka :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak miminka jako nový vlasy jsou ještě v pohodě, já mám pár miminek, který odpadly špatným odbarvením a teď dorůstají a ty mě teda žerou dost. A líbí se mi samozřejmě poslední drdol. Já vlastně jinak než s nějakým zamotancem na hlavě ani nechodím. Strašně mě rozčilujou rozpuštěný vlasy...

    OdpovědětVymazat
  15. Super video, jen škoda, že z mých vlasů mi to asi moc nepůjde...PS: Tady ti to mimořádně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavý, vyzkouším :))
    Jsi moc pěkně nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  17. skvělé účesy! hned jdu všechny vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  18. Jak to, že ti tam ta gumička u posledního účesu tak drží? Obecně se mi jako doplněk ve vlasech líbí, je to skvělé oživení, mám doma dvě, ale po tom mém jemném vlasovém nadělení jedou dolů rychlostí blesku!
    Díky za tipy na rychlozměnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumicky na vlasy jsou velka veda:-) Pokud mas malo vlasu, snaz se sehnat tlustsi ale placate gumicky, ono to v tom videu neni asi moc videt, ale ta gumicka ma mezi 0,5-1cm ale je placata. Ty drzi dobre:-)

      Vymazat
    2. Ach jo, já jsem dnes vážně pitomá, napsala jsem gumička, myslela jsem tu čelenku.. :D Takže se omlouvám. (ono pak báječně vyznívá to "mám doma dvě " že :D)

      Vymazat
  19. skvělé tipy, nejvíc se mi líbí ten první účes, nikdy jsem ho na nikom neviděla, vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  20. aaach ty mas tak uzasny vlasy!! strasne ti je zavidim! ja mam uplne opak tvych..kudrnaty, suchy, krepaty no proste desny :D muzu se zeptat cim si cesala ty vlasy? co to je za kartac?
    jinak skvely video! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jmenuje se to Tangel teezer, clanek na nej je tady :-) http://plum-foolery.blogspot.co.uk/2011/09/tangle-teezer-jak-se-tesim-do-nyc.html

      Vymazat
  21. Určitě ty účesy vyzkouším, i když nemám tak dlouhý vlasy. Jsi krásně nalíčená :) a mám dotaz-odkud máš tu košili? Je BOŽSKÁ :) jinak jako vždy-super video!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosile je z HMka, ale kupovala jsem ji jeste nejak v povanocnich slevach, tak nevim jestli tedka bude :-)

      Vymazat
  22. Děkuju za výborný tipy!!! Hlavně ten první účes - hned jsem to dneska zkusila a určitě ho zařadím častěji! ;-)))

    OdpovědětVymazat
  23. Ten drdol ti ohromně sekne! :) Jinak moc přínosné video, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj jaký používáš hřeben? Jinak super video

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHoj, Tangle teezer, o par radku vyse je i odkaz na clanek :-)

      Vymazat
  25. Nám chlapům se ale líbí, když ženě krásně při chůzi vlají vlasy.
    Čulíky přímo nesnášíme, protože kradou ženě krásu !

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************